DÅLIG UPPDATERING

Hej Rasmus söta blogg och bloggläsare, rasmus master som skriver typ.
Rasmus klagade nyss på dålig uppdatering på min blogg (?!) www.irockmyboat.devote.se (varför inte göra reklam liksom..) Så kollade jag på hans, hmmm?? 26:e oktober uppdatera han senast, duktigt kille!
Vad har han haft för sig sen sist? Ja det vet nog bara Rasmus själv, för jag orkar inte ha kollen precis.
Såhär söt blir mitt hjärta när jag vart framme.. ja va nöjd, men han var mindre nöjd. Men skulle det inte va mysigt med en sån tomte på jul? Eller halloween kanske passar bättre =))))
Aja jag tycker iaf att han ska börja uppdatera mer, och ja tror andra håller med (hoppas det iaf, he he)
Nu ska jag prata klart med älsklingen min i skype, sen sova, immorn väntar skolan, WIHO!
3 words, 2 hearts, 1 love.
jagälskardig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0